Home

Home

Chcete si správnou stravou udržet zdraví do vysokého věku?

Chcete snížit svou váhu a skoncovat s obezitou?

Chcete úspěšně řešit svou cukrovku?

DOSTAŇTE CUKR POD KONTROLU!

  • Budete se cítit lépe.
  • Zredukujete tukové zásoby.
  • Omezíte nebo zcela vysadíte léky.

Tradiční doporučení – jezte vše, ale s mírou –, již dávno neplatí, protože mnoho prodávaných potravin obsahuje složky, které našemu zdraví škodí.

Výživově nekvalitní potraviny nezasytí, je po nich brzy hlad, a je proto obtížné uhlídat jejich malé množství. Kvalitní potraviny jsou oproti tomu výživné, zasytí a stačí jich méně.

K prevenci i léčbě proto nabízíme dvě různé cesty s podobným účinkem – nízkosacharidovou nebo vegetariánskou stravu. Obě jsou postavené na kvalitních surovinách s vyloučením průmyslově upravených výrobků, které napomáhá spalování tukových zásob. Základem nízkosachraidové stravy je omezení konzumace všech sacharidů, ale neomezuje kvalitní tuky, zatímco vegetariánská strava obsahuje kvalitní zdroje sacharidů, ale méně tuků.

Příjemnější a mnohem efektivnější cestou než neustálé striktní hlídání kalorií je konzumace kvalitních potravin a snížení příjmu cukru a rafinovaných sacharidů.

Margit Slimáková

Co způsobuje zvýšený příjem cukru?

  • Zubní kaz.
  • Obezitu a nemoci, které s obezitou souvisí, jako je cukrovka 2. typu, srdečně-cévní onemocnění a některé nádory.
  • Rozvoj inzulinové rezistence, která vede k vyššímu krevnímu tlaku, vyšší hladině kyseliny močové a urychluje aterosklerózu – příčinu infarktů a mrtvic.

JAK DOSTAT CUKR A VÁHU POD KONTROLU?

  • Zjistěte, jaká jsou rizika přidaných cukrů a seznamte se zásadami prevence jeho nadměrného užívání.
  • Přečtěte si, jakou roli hraje cukr při ukládání tuků a vzniku obezity a jak lze změnou jídelníčku spolehlivě dosáhnout snížení hmotnosti.
  • Zjistěte, jak lze při cukrovce správnou stravou dosáhnout zlepšení zdravotního stavu až k vysazení léků.
  • Obohaťte svůj jídelníček a vyzkoušejte ty nejlepší recepty nízkosacharidové nebo vegetariánské kuchyně.
  • Seznamte se s fakty o cukru, sacharidech a glykemickém indexu včetně toho, jak ho lze úpravou jídelníčku snížit.